Zsnbr benm kızımda 2 aylık aynı durum bizdede var ayakta emzirdiğim oluyo 😅😅 ama napim diyorum ki geçecek bir süreç bu ..çok yoruluyorum çok ,ama yüzüne bi bakıyorum içim eriyo diyorum ki dayan bugünlern kıymetini bil zamn çok çabuk geçiyor ..!!sizde dayanın geçecek anın kıymetini bilin ben gece sıfır uyku durduğumu biliyorum ama gece uyanıkken bi mutlu bi gülüyo bi cilve bi hareketli bende sohbet ediyorum kızımı uyutana kadar 😀😀 her dedikoduyu veriyorum sanki gece bilmem kaç deilde 🙈