Mavi098 Zsnbr kucak istemesi çok normal çünkü şuanda güvenebileceği tek insansın ☺️ Bırak kucağında uyusun, bebeğin uyusun sen onu beşiğine yatır uyanacak gibi olduğunda hafif salla sıkmadan hafif bir kundakta yapabilirsin kendini güvende hisseder ☺️
Zsnbr Mavi098 yapıyorm ama mümkün değil gözlerini acıyor bildigin hc uyumamış gibi ve almadığım an ağlamaya başlıyor ne beşiği ne sallaması mümkün mü ya
_KereminAnnesi_ Mavi098 bende denedim senin dediklerini çıldırıyo bildigin bogazliyolae sanki oyle ses cikartio halbuki kucağımda derin uykuya dalmış halde bırakıyorum
Prenses_annesi22 Zsnbr 😁 bnde öyle dedgn gbı koydm tak actı gözlerı 😔 oy oyy 1-2 bulur böyle snrm uyuması olan bıze oluo erkkler oh uyuyo etkk olmk vrms vla
Mavi098 Zsnbr kendin ninni söyleyerek uyut kucağında ninni söyle öp başını okşa sürekli tekrarla, ninni söyleyerek yatır. Beşikte durmuyorsa ana kucağı edin onda uyutmayı dene. Bebeğimde işe yaramıştı
Zsnbr Prenses_annesi22 valla suan vermişim kucağına biraz da sn uyut koynunda ddm 😂 sonucta gece uzun daha 😂
Ilknr Prenses_annesi22 4bucuk ayligiz.donence de ise yaramadı bizde🤣🤣beşiği yatmak için değil oyun için kullanıyoruz biz.butun oyuncakları beşiğe yatırdık🤣🤣benimki bi de kucakta uyuyo,daha doğrusu üstümde.ne yaptiysam olmadı valla.yaka ignesi benim oglum🤣🙈🙈
Prenses_annesi22 Zsnbr ahaha cok iyi ya bzmkı kacıncı rüyasını göruyor km bılır bgun evlılık yıldönümü bıde bzm 😁 odun herıf bı gül bıle almamış okdr hedıye pasta aldm tüüü bıde destek olcgna uyudu ıse gdcek dıye 🤣🤣
Prenses_annesi22 Zsnbr atak dönemı yazyo bizde ama bılmyorm 3gun klmıs sözde bıtmesıne bklm neguzl 11-12 uyuyordu 2saate 1 uyur uyanırdı ah ah
_KereminAnnesi_ Zsnbr uyku eğitimle var ben onlari araştırıyorum simdi de denicem bakalim pek umutlu değilim ama herkeste ise yaramış bizde de yarar herhalde yoksa boyle gitmez kilo aldi basinu gidio😀😀
Zsnbr _KereminAnnesi_ 😂😂 ayy nerden arastırıyorsun söyle bende bakm emzirme danışmanı var keşke uyku danışmanı da olsa 😂
Cansusucu Zsnbr canim bende aynı senin gibiyim uykusu çok hafif saatlerce uykusuz kalabiliyor gece ayağımda hafif sallıyorum ve yanımda yatırıyorum beşikte hemen uyaniyo 2 aylık oldu henüz düzene giremedik tükenmek üzereyim 😖
Zsnbr Prenses_annesi22 ayyy asla izin vermem 😂😂 dün gece izin verdim uyu diye bu gece oturacaksın ddm 😂 mümkün değil bide bu uyusa horluyor ben cıldırıyorm ondan bırakmıyorum 😂
_KereminAnnesi_ Zsnbr he bide yatarak emzirirken uyuyo meme agzinda olcak heo o şekilde sabaha kadar uyur yani bide iyle bi sorunumuz var meme delisi ama emzik almio kesinlikle
Zsnbr _KereminAnnesi_ bizim emzik verdim mi varya görsen çat Çar sanki sakız nasıl cekiyor ağzından düştü mü kıyamet. E sürekli düşüyor o yüzden vermem artk emzik
Prenses_annesi22 Zsnbr bzmkıde tam uyutyorum kızı yataga gırıyorum horluyo durtuyorum hormala dıyorum 🤣 asker eşim bnm butun tabur ondan soruluyor cok yoruluyormuş bla bla bla işte bız ölek ozmn 7/24 bız nöbet tutar gbıyız mubarek