Adababy Kızlar 19 gün oldu doğum yapalı eşime süt parası yatmış 230 tl bana yatmamış. Bu para hem anneye hem babaya ayrı mı yatıyor yoksa anne veya babaya mı yatıyo ben babaya 200 anneye 300 tl yatıyor diye biliyorum aydınlatabilir misinz ?
hunilimomm Adababy eşine süt parası yatmis sana da 300 TL dogum parası yatıcak başvuru yaptıysan doğum parası icin canım
Adababy elifhanimm eşim sadece çocuğun kimliğini çıkarttı doğum parası falan diye bi yere başvurmadım dedi ama süt parası yatmış ona benim herhangi bi yere gidip başvurmam gerekiyomu
MotherQueen Eşim sigortalı olduğu için süt parası ona yattı doğum parasıda bana. Ama başvuru yapmanız gerek benim eşim aramıştı
Adababy MotherQueen benimde eşim sigortalı ona süt parası yatmış ben çalışmıyorum bi yere basvurmadım
Elifbademim Adababy siz calışmıyorsanız sut parası eşinize yatar sşze ayrıyeten yatmaz ama dogum parası için basvuru yapmanız gerekiyor oda 400 tl esinizde yapabilir
elifhanimm Fulyaalinmina eşine süt sana doğum parası yatıyor otomatik . Pandemi olduğu için başvuruya gerek yok direkt alabilirisiniz ay başında
Elifbademim elifhanimm ben aradım 170 i ban basvuru yapmanız gerekiyor esiniz yapabilir dediler yanlızcabsut parası otomatik yatıyor dediler