Zekimurendebizigorecekmi Doğumdan sonra bu ikinci adet oluşum ama bitmiyor .. 8. günde bitti hala aynı .. bu durumda olan var mı veya Dr a gidip Dr ne gibi birlerden şüphelendi ?
2prens1prenses Zekimurendebizigorecekmi bende de aynısı oldu 3. Ve 4. Adetimde aynıydı ilk defa böyle oldum doktora gidemedim
[silindi] Zekimurendebizigorecekmi bnde oyleydim 3 ay önce adetim 8 9 gün surmustu doktora gittim bu gibi şeyler olabilir demisti
Timurunannesi Zekimurendebizigorecekmi canim ben 23 ağustosta doğum yaptım ve 40 gun kanamam sürdü. 15 gun sonra ilk adetim 18 gun sürdü. 10 gun sonra tekrar adet oldum ve 15 gun sürdü. 3. Adetim yaklaşık 12 gun sürdü. Doktor kontrolünde doktorum muayene etti ve herşeyin normal olduğunu bünyeden bünyeye değişebileceğini söyledi ve son adetim 8 gun sürdü. Yanı doğumdan sonra adetinin uzaması normal.
Zekimurendebizigorecekmi 2prens1prenses Bende gidip gitmemek konusunda kararsızım adet düzensizliği olur denmişti ama bu kadar da uzun sürmesi çok can sıkıcı ya😐
Zekimurendebizigorecekmi [silindi] Geçmiş olsun .. Evet adet düzensizliği beklenir deniyorda bu kadarı da insanı çok sıkıyor resmen ayın yarısını böyle geçirmek gibi 😐
Zekimurendebizigorecekmi Timurunannesi of of sizin çok daha uzun sürmüş .. evet normal deniyorda normal de 3 gün sürüp biten biriyimdir bu sefer böyle olması korkuttu beni 😐
Timurunannesi Zekimurendebizigorecekmi korkmayın inanın bu tamamen hormonel bir durum. Ama yine de siz bir doktora gidin içiniz rahat etmesi acısından. Hamilelikten önce benim reglim en fazla 4 bilemedin 5 gun sürüyordu . Ama doğumdan sonra ilk 3 ay epey uzun sürdü. Şimdi yavaş yavaş normale dönmeye başladı.
miniktosbagam Zekimurendebizigorecekmi ya benim de birkaç aydır 8 gün sürüyor deli oluyorum doktora henüz gitmedim doğumdan önce 6 gün sürüyordu bugün 8 günüm hala tamamen kesilmedi hafif pembemsi geliyor
Zekimurendebizigorecekmi miniktosbagam Aynı durumdayız canım .. bende sıkıldım artık .. bi Dr a gidesim var da kararda veremiyorum 🤷🏼♀️
Zekimurendebizigorecekmi Timurunannesi bi sonra ki adetim de böyle olursa gideyim diyorum artık 🤷🏼♀️ Bir süre daha gözlem yapsam iyi gibi .. umarım benim de azalır da Dr a gitmek zorunda kalmam 😐