Prensannesii1 burun kılları büyüdüğü için hapşırırmış bebekler. Merak etme o yüzden 😊ev ısısı 22-24 derece olsun demişti doktorumuz. Kan dolaşımından dolayı el ve ayaklar soğuk olurmuş o yüzden korkma elleri üşüyo diye eldiven giydirme baya büyümüş artık bırak ellerini keşfetsin.