Ebru2ozturk 11 ay 5 günlük oğlum. 6,5-7,5 ay arası 6 diş çıkardı. Devamı gelmedi. 10. ayın da emeklemeye başladı. Fakat sıralama, yürüme yok. Hatta kol altlarından tuttuğumuz da bile ayaklarının üzerine basmıyor. Doktor bacak kaslarının zayıf kaldığını söyledi. Sürekli tutarak ayaklarının üzerine bastırmamızı söylüyor ama ne mümkün. Yapmaya çalıştığımız da direk kendini hava da oturma pozisyonuna getiriyor. Israr edersekte ağlıyor. Yarın 11. Ay kontrolüne gideceğiz. Bakalım ne diyecek 🤷♀️