Gokturkferhat Emzirriyorsan degisebilir canim bn 3 bucuk ay likti oglum o zman oldum mama vermek zorunda klmistim bazi sıkintilardan dolyi sutum kesildigi icin ondan oldum sute devam etseydim belki daha olmazdim diyebilirim
melikeeomeer Eymeninannesii06 normal dedi 1 yıla kadar normal görüyorlar sonrasında tedavi yöntemi uyguluyorlar
Eymeninannesii06 Senyenisingaliba acaba duzenli adet gormeklemi alakaliki yoksa emzirmeylemi cok uzayanin ki olmus
2balbiranne Eymeninannesii06 sezeryan doğum yaptım 3 ay sonra düzenli adet gördüm. Herkeste değişebiliyor