aksam_ Kızlar bebeğim 1,5 aylık oldu. Her gece 3 saatte bir emzirmek için alarm kuruyorum. Bazen yiyor bazen yemiyor. Aç kalırsa diye endişe ediyorum ana uykusunu da bölmek istemiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz ?
EgEsra aksam_ bebegin yeni dogan degilki canım şekeri falan düşsün. Artık uyandırma bence, bize doktorumuz 1. Ay kontrolunde öyle demişti.
Princessmother aksam_ Yenidoğan’dan Yeni çıktı ama mutlaka beslemelisin daha ufak 2,5 Aydan sonra geceleri kendi isterse uyanacak zaten .
tugceacksz aksam_ canım benim bebeğim de 1,5 aylık kendi acıkırsa gayet güzel uyanıp emiyor. Ben emzirmek için uyandırsam da emmiyor. Sende kendi haline bak şekeri düşmez acıktığını bilir artık 😉 bu arada kaç kg bebeğin prematüre falan değil değil mi
minikerkekannesi aksam_ benim bebegimde 1.5 aylik.bizim doktorumuz da 1. Ay kontrolunde kilo aldigi icin gece uyandirma 4 5 saat uyuyabilir kendi uyanir acikinca demisti. Gece ilk uykusu 4 saat suruyor. Sonrakiler 2 -2.5 saat suruyor kendi alarm gibi kalkiyor. Ama prematurelerde farkli galiba.
Cheerfulmom aksam_ benim bebeğim de 55 günlük kendi uyanıyor ben uyandırmıyorum. Benim bebeğim de sarılıgı yeni atlattı ama zaten 3 saati geçmiyor uyuması seninki 4 5 saat uyuyorsa uyandır bence