Sumeyya22 8.bucuk aylık bebişi olan anneler nasılsınız bebişleriniz emekliyor mu… Benim bebeğim emeklemek yerine oturarak ılerlıyor bugun farkettım ve bızım destegımızle ayakta durmak ıstiyor… Sizce emekler mi… Uyku duzenınız nasıl
Arifeeee Sumeyya22 o aylarda oğlum yerde sürünüyordu asker gibi. 10 ay 10 günlük şuan 2 haftadır falan emekliyor. Ama doktorumuz geçen ay emeklemiyor dediğimde emeklemek bir gelişim göstergesi değil nasıl isterse öyle ilerleyebilir dedi.
Sumeyya22 smnr55 benımkı de 3 aylıktan bu yana sırt ustu poposunu kaldırıyor… Şimdi ise oturarak ılerlemeye bssladıgı farkettım ve bızım destegımızle adım atıyor