Alper13 4 aylık kızım var sürekli ağlıyor mama ile besleniyor mama da içmiyor çok iştahsız neden BM’yle acaba normal mi
Giizzeemm Alper13 bebeğim 4 aylık 5 e gireceğiz bi haftadır gündüzleri bir huysuz ki anlatamam o uslu çocuğum gitti yerine sürekli kucak isteyen mız mız bir şey oldu sanırım geçici süreçmiş umarım düzelir kuzum beni yoruyor çünkü
Diilaraa04 Ay atağıdır büyük ihtimalle sürekli huzursuz ağlayan iştahsız bi bebek oluyorlar uyku gerilemesi de oluyor benim kızım 4 ay 25 günlük yeni yeni düzeldi