Osmnn_457 ac kalarak kılo veremezsınız, bucut kendını kıtlıkta sanıp yah depolar derler ne kadar dogrudur bılemem ama 😬😬ben dıyetısyenle 7 kılo verdım ama 3 ayda verdım bu kıloyu baya bayada yedım 3 ana 3 ara ogun seklınde sadece porsıyon kontrolu onemlı pılav 3 - 4kasık mesela, ımkanınız varsa bı dıyetısyenle calısmanızı tavsıye ederım