Dahlia Lazer epilasyon aleti almayı düşünüyorum. Marka konusunda kararsız kaldım. Kullananlar veya fikri olanlar paylaşırsa çok sevinirim ☺️
Yzn Dahlia bende braunun var kullandm işe yarıyor biraz ama hamile olnca bıraktm bidaha da devam etmedm lazere gidecem o daha iyi ya bence
Ftmsnny Dahlia bende braun var ama 1-2 kere ancak yapabildim hem vakit alıyor hem acıtıyor. Hatta satıyorum kullanmadığım için letgoda ona vereceğiniz parayı lazer epilasyona gidin derim aynı hesaba geliyor neredeyse
Dahlia [silindi] doktoruma da danıştım 4 aylık bebeğim var bi sakıncası olmadığı söyledi. Hatta henüz regli de olmadım. Ama yapabilirmişim. En azından yaza kadar azalsın ve benim bacağımda batıklar var onlardan kurtulmak istiyorum artık
Dahlia [silindi] 2 arkadaşım kullanıyordu biri çok memnun diğeri eh işte. Ama azaltsa bile iyi bir şey bence
Canaryy Dahlia cok olmus ama gorunce yazayim dedim. Philips lumea almistim,beklentimi karsilamadi. daha sonra birisine verdim. bence onun Iyi bir merkezde epilasyon yaptirmanizi tavsiye ederim
Melisam Dahlia philips almıstım hiç kalmadım resmen insan kandırıyorlar işe yaradı yazanlar bir yapmayı bırakınca geri nasıl cıkıyor görürler🙈
Yusufyigit-1 Melisam ama kuaföre o kadar para verip 8 seans girmektense evde böyle biseyin olması daha mantıklı geliyor bana.. sonuçta çıktığı zaman yap yani iki üç ay kafan rahat.
Cpinar Ben bir sene bi klinige gittim lazer icin ama hicfaydasi olmasdi biraktiginda tekrar cikit 10 seans sürďü.bosa zaman para .en azindan evde kendim yapayim diyorum lazer epilasyon almak isyotum memnun olan cok var ama kararsizim