Biricik_beyzam Hamile olupta emziren anneler nasil bir yol izlediniz ne yaptiniz ne sikintilar cektiniz bir sikinti oldumu anlatirmisiniz
SerpilG Biricik_beyzam hiç sıkıntı çekmedim. Aksine doğumdan sonra mastit sorunu olmaz. Ön sütü büyük içer yağlı kısmı kardeş emer.
elifsrbs Biricik_beyzam 2. Bebeğime hamile kaldığımı öğrendiğimde kızım 10 aylıktı yaşına tam girmeden kendisi emmeyi bıraktı 😔 doktorum hamileliğinde 5. Aydan sonra sütün tadı değişiyor kimi bebek anneyi emmeyi bırakmıyor kimisi bırakıyor Doğum yapana kadar emziren danışanlarım var demişti ℹ️ Doğum sonrası kardeşi emerken emmek isteyebilir diye kaygımız vardı ama hiç oralı olmadı
Ocakannesi5341 Biricik_beyzam ben emzirdikçe aşırı halsizleşiyoem bayılacak gibi oluyorm ayranla ayaktayım. Gündüzleri kestim emzirmeyi gece de 1-2 defa anca. Şuan yeni kendime geliyorm. 9 haftalık hamileyim oğlum 1 yaşında
Mom19 Biricik_beyzam Kızım 18 aylıkti hamile kaldım erken doğum riskimden dolayı 5. Aya kadar emzir dedi doktor.Bende öyle yaptım bı sıkıntı yaşamadık. ☺️
Dinler_12 Biricik_beyzam canım eğer bebeğinde ishal ve gün gün kilo kaybı yoksa bence bışey olmaz hatta doğumdan sonra da emzirmeye devam eden anneler var iki bebeği yınede doktoruna gittim danış istersen
SerpilG Biricik_beyzam 1 yaşında hamile olduğumu hatırlıyorum 😀🙈. 19 ay var aralarında. 10 aylık falan oluyor sanırım hesaplarsak hiç hesaplamamıştım 😂
ebruuu00 Oğlum 13 aylık 2,5 aylık hamileyim oğlum hala emiyor doktorumuz emebilir dedi hiçbir sıkıntı olmadı sadece sütüm eskisi kadar çok değil azaldı yani gittiği yere kadar emzirmeyi düşünüyorum inşallah
elifsrbs Biricik_beyzam evet yaşına girmeden kendisi bıraktı ama Doğum yapana kadar emzirebilirsiniz sıkıntı değil