Mclk 7 aylık oğlumun pipisi hep içine kaçık derinin içinde kayboluyor bu normal mi çişini yaparken normal bir tek . (Sünnet ettirdik 18 günlükken. )
EgEsra Mclk bebek çişini tek bir bölgeye mi yapıyor yoksa tabiri caizse fışkırma şeklindemi yapıyor. Bunu ya altı acıkken yada banyoda idrarını yaparken fark edebilirsiniz. Doktorumuz bize fışkırma seklınde yapıyorsa sorun yok demıstı
Esmacar Mclk benim oğlumda 7 aylık pipisi içine kaçıyor çocuk cerahisine gösterdim yağdan kaynaklı olduğunu söyledi bide su fıtığı varmış sünnetçi fıtığını yapınca düzelir dedi
Esmacar Mclk doktor bana dedi altını açtığında elinle pipisini dışarı doğru çıkart içerde yapışma olmasın diye benim oğlum çiş yaparken bile çıkmıyor ama görümceminde sizin bebeğiniz gibi çişini yaparken çıkıyor çevremde çok var bu durumu yaşayan