Benimde 5 aylık oğlum çok uyanıyor bir satte bazen iki saatte bir uyanıyor acıkıyor hemen emziriyorum hemen geri uyuyo gündüzleride iki saat arayla 40 dk uyuyo yani bu dönemde normal boşuna uykuyu yitirceksiniz demiyolar bebek olunca uyan kalk uyan kalk uyku bölününce 10 saat uyusakda uykumuzu alamıyoz işte