laura_ her birinde 9.9 olarak gecer canim ödersin yani sürekli trendyoldan alışveriş yapan birisi olarak söylüyorum mesela bak limit 30₺ aldigin ürünün sen 20₺ urun almışsın 10₺ daha eklersen kargo bedava eklemezsen 10 ₺ kargo oduyorsun gir 2 urun al kargo parası vereceğine urun almış ol kargo bedavaya gelsin