Ben kullanıyorum yeni kullanmaya başladım bebeğim 3 aylık gayet memnunum bebivita 1 bi kutusunu bitirdik biz rahat gazımızıda çıkarıyor tuvaletede çıkıyor bebeğim 1 numarasından memnunlar da ama çoğu anne yorumlarıma göre 2 ve 3 ten memnun değiller neden acaba bende çok merak ediyorum