Ek gıdaya başlayalı 1 ay oldu bugün ve ben bir arpa yolu kat edemedim 😔 çok moralım bozuk .
bebeğim 7. Sini bitirip bugün itibarıyle 8. Ayına girdi belki daha öncede ek gıda ile ilgili postlarıma rastlamışsınızdır. Tadımları bile güç bela tamamladık istemiyor hiçbirşey . Tek tek verdım olmadı karışım denedım olmadı, tatladırdım(meyve /pekmez) olmadı.
ısrarcı olmadım ,her keyfli anında yemeyı teklif ettim olmadı. Sürekli yemeklerimizde onuda masamıza dahıl ettık yok hayır yıne olmadı. Çorba yaptım ,meyveli mamalar yaptım ne bileyim cici bebe bile kendım yaptım okadar hevesli hevesli ama kursağımda kaldı istemiyor yemeyi.
Ne yapmalıyım artık anne sütü nereye kadar bıyerden sonra doyurmayacak. Emzirmiyorum ağlıyor katıla katıla kaşığı mümkünatı yok almıyor.meyve suzgecıne koyuyorum sokuyor ağzına gelıyor cıkarıyor almıyor artık ve çok çaresiz kaldım okadar kendımı yetersiz ve başarısız hissediyorum ki dokunsalar ağlayacak gibiyim 😞