Benim oğlum da 8. Ayına kadar yaptı, doktora videosunu çekip göndermiştim çok korkmuştum. Hatta günde 8-10 defa yaptığını bilirim. Saniyelik bi şeyse ve irkildikten sonra bakışlarında ya da hareketinde bi problem yoksa korkulacak bi şey olmadığını söyledi. Nöbet ve benzeri durumlarda 10 saniye gibi uzun süreli olması lazım ve sonrasına bilinç kaybı görülmesi lazım demişti. Sizin durumunuzun da bizimkine benzer. O yüzden korkulacak bi şey olduğunu düşünmüyorum içiniz rahat olsun. Bu aylarda çocuklar kendilerini ifade etmek için böyle refleksler geliştirebiliyomuş. Her çocuğun tepkisi farklı :) tabii tedbiren doktora göstermekte de yarar var