VelardaEdiz AlpBeyinAnasi benimde olmuştu toplam 3 ıkınma ile dünyaya getirdim oğlumu ama 3. Ikınma tam bir fiyaskoydu ne varsa fırtladı 15 gün sonra doktorum sıcak suyun içine batikon dök ve 10-15 dk oturmamı söyledi her gün yaptım hem dikiş yarama çok iyi geldi hemde basuruma tabi yine doktorunuza danışın
AlpBeyinAnasi elifhanimm Kendiliğinden geçmesini bekliyorum, bebeğim büyüsün biraz ameliyatla alınıyormuş onu düşünüyorum.. ama aldırırsam bir sonraki doğumda yine oluşur mu ki
Meldemmmnnm AlpBeyinAnasi merhaba ben sizi happymom dan tanıyorum galiba o sunuz:) bende 5 gün önce dogum yaptım 2.5 saat boyunca ikindim ve su an oturamıyorum yürüyemiyorum napicaz biz ya ben dün genel cerrahi gittim krem fitil ve suda eriyen toz verdi beslenmeme dikkat etmeye başladım dogumdan beri ilk kez bugün lavaboya cikabildim o basur memeleri içeri girer mi ki çok korkuyorum dr ameliyat ve lazer olamazsin emzoriyorsun dedi normalde 5 dk operasyon …
AlpBeyinAnasi Meldemmmnnm Orda da profil ismim böyle evet 😍 aynı durumdayız canım benim doktorum da aynı şeyleri önerdi, gececekmis yakında ama ameliyat lazımmış yoksa daha sonra tekrarlarmış.. oğlumun büyümesini bekleyeceğim ameliyat için ben de🤷
Aslidogan AlpBeyinAnasi benim 1 ay dan fazla sürdü canm çok ama çok kötü allah düşmanıma bile vermesin her ıkındıkça kan geliyordu çok kötü geçmiş olsun
Aslidogan Meldemmmnnm geçti sonra ama arada yine oluyor 2 sene oldu doğum yapalı özellikle kabız olduğumda çok acıtıyor
Meldemmmnnm AlpBeyinAnasi kabiz olmamamız lazim artik insallah geçsin de kurtulalım oturamamak cok zor bir arkadaşım ortasi bos simitleri önerdi ben sipariş vereceğim onuda alabilirsiniz sevgilerimle guzel anne 🥰
AlpBeyinAnasi Meldemmmnnm Benimki artık geçmeye başlıyor canım, bundan sonra dikkat etmemiz lazım doğru söylüyorsun 🙏
Cappon AlpBeyinAnasi senin yine findik kadarmis bende resmen 3 tane ceviz vardi hatirlamak bile istemiyorum o gunleri dogumda da cok sanci cektim ama dogum daha kolaydi benim icin🙈 kuzum bi tuvaletten sonra kantoron yagi bi tuvaletten sonra zeytinyagi sur bol bol sür ama duphalog şurup var onu kullan sıcak suya otur bol bol. Benim bu sekilde ağrısı 3 gune de sisliklerim gecti 🙏🏼 Umarim sende bi an once iyilesirsin gecmis olsun🥰🙏🏼
AlpBeyinAnasi Cappon Yağ sürüyorum çok şükür geçiyor artık oturabiliyorum 💃 sizinki çok kötüymüş, kaçıncı dogumunuzdu?
Cappon AlpBeyinAnasi ilk dogumumdu ama zaten dogumdan uc gun once cok az da olsa yine vardi doğumda daha da cogaldi
KbraCkc-23 Benimde aynı olmuştu doğumdan sonra kocaman olmuştu basur, aloe vera çiçeğinin içindeki sıvısını çıkartıp sürmüştüm bi haftaya iyileşti biraz yakıyordu ama iyi geldi 😊
Meldemmmnnm Aslidogan benimde iyileşmeye basladi artik kabiz olamayacağız tesekkur ederim cevap için 😘