Merhabalar ilk bebegim suan 43 günlük ve emerken bi sure sonra çekiyo ama yutkunmuyo sonra göğüsümü çekiştirip ağlamaya başlıyo yutkunmayip çektiğinde ordan süt gelmediğini anlıyorum ama israr edip biraktirmadigimda bi sure sonra tekrar süt gelmeye başlıyo sonra diğer memeye geciriyorum onuda emiyo gazını çıkarıyorum ama bi süre sonra sanki gazı varmis gibi tekrar ağlamaya başlıyo sanki etini kopariyolarmis gibi kolik bebekte degil kolik olsa hergün aynı saatte ağlaması gerekiyo oyle de değil anlayamadim doktora soruyorum verdigi cevaplar beni tatmin etmiyo dik emzir diyo yada sütün gelmiyosa mama verebilirsin aptamil fln hemen mamaya yönlendiriyolar bizim gibi olanlar yardımcı olabilirmi hâlâ çözemedim 😪