Merhaba arkadaşlar bebeğim 2aylikken isilikle beraber yüzünde kizariklar çıktı bu tâbi daha çok yayıldı yüzüne ve doktora gittik bebek egzaması dedi kortizonlu ilaç yazdı ben kullanmak istemedim açıkçası doğal ilaç yaptırdım faydasını görmedim en sonunda doktorun yazdigi m furo adlı ilacı aldım beyazliyor ama geri aynı kızarıyor ve kaşınıyor kasidikcada akiyor yüzü bebeğim huzursuz şimdi Bepanthol kullanıyorum nemlendirici olarak ne yapacağımı şaşırdım bir sürü şey denedim benimle aynı durumda olan varmı ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim ☹️