Sumelimami Kızlar sanırım bizde 4. Atak dönemindeyiz. Sürekli emmek istiyor 8 de uyuyup emmek için uyanan bebeğim artık saatte bir uyanıyo emmek istiyo bu gecici mi emme isteği kalırmı böyle