Kızlar selam öncelikle daha önce yine burda post açmıştım ve yine aynı durum başıma geldi bebegim kan ilacı kullanmıyor ve 1 haftadır neredeyse kabız zorlanmıyor yaparken ama sert bi şekilde yapıyor kakasını ve kakası koyu yeşil siyaha yakın doktora gittik tahlil yapmadı yedirdigim şeylere dikkat edip gözlemleyecekmişim eger hala devam ederse o zaman getirecekmişim ne yapmam gerek bu kabızlık nasıl geçer sabahları aç karnına 1 çay kaşıgı zeytinyagı içir dedi sadece 😞😞😞😞 eşime de başka hastaneye gidelim dedim ama bana çok takıntı yapıyosun biraz dur gözlemle yedigi yemekleri değiştir başka şeyler ver diyo 😒 bu arada bebegim 11 aylık