Boncugunmelegi Kızlar 31 Ekim’de normal doğum yaptım. Henüz regl görmedim ve akıntı rengim şeffaf olmadı doktkrada gidemiyorum bebek ile şuan zor yani .Acaba zamanla normale döner mi ? Yada ne zaman döner