MasalMomy K1r2m ilk günden beri o konuyu izledim. Kadının birşey yaptığı zaten belliydi gözünden kaşından. Ama itiraf etsin diye beklendi bence konu işlendi. Fakat sonuç olarak çok üzüldüm kadına çocuklarına. Hepsinin geleceği yandı maalesef kötü bir baba yüzünden of 🤦🏻♀️ Ama herhalde her anne çocukları için herşeyi yapabilir Rabbim sabır versin evlatları korusun 🤲
Mervemuhammedemir K1r2m mugr anlıya yayın sonrası da anlatacaklarım var dedı bence bu adamın kumar borcu yuzunden esını satmak istedı kadının ası koyde ondan cıkmıs tahmınımce zaten demıa benım sectıgım kısıyle evleneceksın oda olmaz dıyınce tartısmıalar serada adam onu oldurecekken bu oldurmus
__moms_ K1r2m ay ağladım resmen ya o neydi kadının yaptığını biliyodum ama sebebi beni mahfetti(biliyodum derken yani geceyi karakolda geçirmek istemem tahmin sadece 😂)
Ozgeersin Aybersa Maalesef öyle gerçekten. Onun yaşadıklarını düşünüp biz nasıl üzüldük birde yaşamak kim bilir ne dayanılmaz… Utancından anlatamadıkları peki hepimiz biliyoruz ama yine susan kadın oluyor…
Aybersa Ozgeersin Susan kadin , suçlanan kadin, ezilen kadin. Daha şimdi ust katimdakiler kavga ediyor, adamin dediğine bak ‘agla sen agla’ Şeytan diyor ki cik tukur agzina. 😤 Her yerdeler, elimizden bir şey gelmiyor malesef 😣
sonsuzmutlulukkk Dmtylz bide kadını hapse koycaklar batsın Adalet ona gelene kadar zorla kadını satıyor 40gunluk bebegi öldürüyor milleti bıçaklayor çocukları balkondan aşağı atıyor suçu yok kadın öyle bir pisliği yok etti diye suçlu 🤦 bu gidişle müge anlinin dediği gibi herkes kendi adaletini kendi sağlıcak artık kadınlar da cinayet daha çok işleniyormus😣
Derincanan sonsuzmutlulukkk hele o 40 günlük bebeğin ölümü bitirdi beni adammı öldürmüş onuda orasını kaçırdım kıza koşmaktan ay allahım sen evlerimizden huzuru mutluluğu eksik etme yarabbim 🙏
Oznur123 K1r2m aşırı üzüldüm ve ağladım izlerken, basindna beri belliydi kadının yaptığı ben yasak ilişki diye düşündüm ama kadın zaten hep bastırılmış korkak ve doğru düzgün konusamiyordu ama kadın bugun anlattıkça icim parçalandı keşke yayında herseyi anlatsaydi kadın susuyor söyleyemedi pisliğin neler yaptığını
Kadriye043043 K1r2m bende az önce bi haber gördüm instada kadını kaçırmışlar marangoz atalyösüne saatlerce tecavüz etmişler ve kadın %99 engelli kalacakmış ne gelirse başımıza erkeklerden geliyor kadın olmak bıçağın keskin tarafında yürümek gibi o kadar acı veriyor artık bizlere ve bu olayı yapan kişi ve kişiler serbest sma kadın yapsa tutuklu sürekli haberlerde böyle olay görünce eşimle tartışıyoruz bıktık artık sizden bizim cezamızı siz veremezsiniz hak var adalet var kanun var nizam var diye şu an bile içime sığdıramadığım şeyler var kızım 5 aylık sürekli o gözümün önüne geliyo ve ağlıyorum bşz6 bunları yaşamak zorunda değiliz…
__moms_ Kadriye043043 ayy tüylerim diken diken oluyor o aklıma geldikçe lanet olsun bu adaletsizliğe Allah kahretsin
K1996 K1r2m ilk günden beri hep o kadın yaptı dedm söyle artık diye kızıyordum kadına bugün o kadar çok pişman oldum ki inşallah çok ceza almaz o cocuklar annesiz nasıl yaşar
Araseymen K1r2m devlet kadınlara düşman sanırım bugün bi olay okudum 29 yaşındaki erkek bi kızı işyerine götürüyor tecavüz ediyor kız olayın şoku korkusuyla %90 engelli kalıyor ve adam gözetimi serbestlikten yargılanıyor karısının vücuduna kaynar su döküp o sa yetmezmiş gibi küçük bebeginede aynı işkenceyi yapan adam elini kolunu sallayarak çıkıyor karakoldan ama kadın canını korumak için karşıdakini öldürünce doğru hapseee.ne güzel bir devletimiz var arkamızda duran kadınları ezdirmeyen(!) Biz kime sığınacaz acaba gerçekten pes.
Aybersa Derincanan Bogazina süt durdu diyor, sütten tıkanmış. Ama apar topar gömmüşsunuz dedi Müge 😔 Küçük oglunu da balkondan atmış 😪
sonsuzmutlulukkk Derincanan evet kocası öldürmüş tüm aile biliyor çocuklarıni da istismar ediyor adam ağzımı bozmak istemiyorum ama bir erkeğe en pis küfür ne ise o yani 😩😝 hatta büyük oğlu cinayeti biliyor iyiki oldu deyip rahatlamış
Ozgeersin Aybersa Susmayarak, şiddete boyun eğmeyerek karşı gelmeliyiz. Ama bazılarımız kabulleniyor yada kendini mecbur hissediyor… Umudumuz gelecek neslimiz evlatlarımız…
sonsuzmutlulukkk Aybersa öyle demişler ama öyle değilmiş işin aslı adam öldürmüş hatta cenazeye katılan olmamış
Derincanan sonsuzmutlulukkk ahhh kıyamam ya Allah yardımcısı olsun alimenin de ne diyim kadın neler çekmiş kolay değil bacım herkes yaşadıgını biliyo işte
Aybersa sonsuzmutlulukkk Alime soylemedi oyle bir şey bakalim öyleyse pazartesi cikar. Seveni yok diye katilan olmadi dedi. O kadarını yapmamıştır insallah ya 😪
Yorgunanne07 K1r2m kadının yaptığı belliydi kızdım ama bi yerdende üzüldüm enn çok da çocuklarına sadece merak ettiğim sebebini yanlızken soyliycem dedi acaba ne vardı cocuklarim için dedi ne olabilirki bu kadar kotu soylenemeyecek sey
Figen33 Dmtylz Pislik adam kadını kumar borcu için başkalarına veriyormuş (daha düzgün nasıl bir cümle kurularak anlatılır bu iğrençlik inanın bilmiyorum)