İyi akşamlar anneler 1,5 yıl önce sezeryan oldum 2 ay sonra kıl kökü iltihabı oldu o arada sürekli bir jel kullandım şimdi adını hatırlayamıyorum kıl kökü iltihabı olunca Batikon pamuk uyguladım sonuç olarak sezeryan izinin yarısı ince bir çizgi olarak kaldı diğer kısmı şiş kırmızı ve ameliyat izi şeklinde kaldı başına gelen tavsiyesi olan var mıdır?
bana hiç bir zararı rahatsızlığı yok sadece yarısı bir böle kaldı anlayamadım
şimdiden sağolun