Dmtylz kaç aylık bilmiyorum ama şöyle yapın derim kendi deneyimime dayanarak: ısırdığı zaman hafifçe serçe parmağınızı ağzına sokup memeyi çıkarın. Vermeyin. O ağlayıp isticek. Gene ısırdığında gene aynısınj yapın. Isırdığı zaman ememeyeceğini anlasın. Ama ciddi ve ifadesiz olun. Yani ne kızın ne gülün. 2 - 3 kere yaptıktan sonra bırakmıştı bizimki. İlk eğleniyordu çünkü gülüyordu ısırıp. O zamansan beri de bir daha hiç ısırmadı, usturuplu emmeyi öğrendi. Sadece bazen memede uyuyakaldığında çenesini istemsiz sıkıp ısırıyordu o kadar. O da hemen gevşiyordu zaten.