Cansupoyraz24 Ben aptamil mama ile başladım esama kullanan var mı aranızda ona dönsem nasıldır acaba anne sütüne yakın mı o da
614408eoa Cansupoyraz24 tüm mamaların icerigi birbirne cok yakın aptamil yarıyorsa cocugnuza degsmeye luzm yok risk dir biyerde bu kabız yababilir kusturabilir begenmeyebilir birsürü olasılık varken keyfe degsmeyn
EslemEva_23 Cansupoyraz24 kızım doğduğu günden beri aptamil kullandım sonra değiştirdim SMA aldım sevmedi yemedi bebelac gold aldım onuda yemedi bebelac düz olanı aldım onuda yemedi aptamile geri döndüm
GBT20 Cansupoyraz24 Biz doğumdan itibaren sma optipro kullanıyoruz cok memnunuz bir ara bebelac gold aldık ama kabiz yaptı maalesef o yüzden tekrar hemen sma ya geçtik
Melisasey Cansupoyraz24 sma kullanıyorum bende çok memnunum hipp kullanıyordum ama hiç doyurucu değildi sma ya o yüzden geçmiştim çok memnunuz şuan