MeLekSeLiM Oğlumun ağzında ara sıra pilastik kokusu gibi koku geliyor yaklaşık üç aydır falan ara ara oluyor.şuan 9 bçuk aylık neden olabilir ki bilgisi olan var mı arkadaşlar??kokunun olduğu zamanlarda iştahsız oluyor birşey yemiyor neden ki ???
zerroya MeLekSeLiM kan şekeri düştüğü acıktığı için olabilir canım benim kızımda aç olduğu zaman ağzı kokar hemen anlarım acıktığını
MeLekSeLiM Balkizlarim teşekkür ederim 🙏Doktora da gidemiyoruz şu süreçte belki dedim böyle olan varsa die
MeLekSeLiM Cancansmom teşekkür ederim🙏Benimde diğer kızımda oğlumda hiç olmadı böyle birşey bende ilk defa bu oğlumda yaşıyorum🙁
MeLekSeLiM aylas netten baktım biraz evet diyabet de de olabiliyormuş hiç baktırmadım kanına baktırmak istiyorum aslında 😔
MeLekSeLiM zerroya evet bu ara sadece su içiyor beni emiyor yoğurt yiyor bebe bisküvili çorbayı falan da içmiyor eskisi gibi
zerroya MeLekSeLiM ozaman diyabet konusuna ağırlık ver canım doktora götür kan şekerine baktır mutlaka
MeLekSeLiM zerroya nette de okudum az evvel okuduğumdan beri çok huZursuzumm🥺🥺🥺Ama sürekli olmuyor dönem dönem mesela bir gün oluyo ertesi gün olmuyor en son üç ay evvel olmştu
zerroya MeLekSeLiM kızım büyük canım ama o aylarda da vardı öyle şimdide oluyor hala acıktığı zaman ağzı kokar ama o aylarda olduğu zaman bende endişelenmiştim suda çok içince çevremdekiler gizli diyabet olabilir doktora götür demişlerdi çocuk endokrine götürmüştüm tahlil falan yaptırdık bişey çıkamıştı çok şükür ama öyle bişeyden şüpheleniyorsan sende götür için rahat eder