Anne80 Arkadaslar sütümün yetip yetmedipini anlamak istiyorum çişli kakalı bezimiz var ama göğsümden ne kadar süt içtiğini bilmek istiyorum. Acaba bu ayda kaç cc süt içer benim sağ gögsumu sağıyorum sola göre daha az süt var ama kızım emerken baya geliyo ağzının yanından sökülüyor doyınca da bırakıyor ama sağsam 60 ya var ya yok tam doluyken sağmadım hiç
prensinveannesininguncesi Anne80 bunu sizden başkası bilemez ki yani sorunun cevabı sizde benim bebeğim 3 aylık meme +mama ilerliyoruz günde 3 öğün 90 cc mama veriyorum geri kalan emziriyorum
Ada__minikkelebegim Anne80 her insanda aynımi acaba memede süt benim sadece sağ gögsum var Yani kızım tek onu emdi ilk günden ve 30 40 cc içerdi o aylarda.. hem meme hem mama.. ama süt kaç cc bilmiyorum sağmadım hiç sağamıyorum da hala da acıyor
Annesi00 Anne80 bebegınızın kılosu x150 gunluk toplam alacagı mıktarı verir. O sayıyı kaç öğün beslıyorsanız ona bölersenız öğün başına alacagı cc yi bulursunux. 120cc falan değil,bebegınızın kılosuna göre değişir, her bebek farklıdır
Anne80 ubannesi10 solda eminm vardır 120 ama sağdan emin değilim. Ama sağdan da içince doyup bırakıypr sağınca o kadar gelmiyor anlamadm ben doğrusu
Bebegimm42 Anne80 canım benimde öyle 3 aylık olduk yeni ve sağınca bir kaşık gelmiuo ama bebek çiş li ve kakali bez çıkamiyo bende anlamadım artık sağmam moralim bozuliyo
Anne80 prensinveannesininguncesi tam doluyken sağdığımda 130 cıkmıstı emdikten sonra sağdım geliyor yine tam bitirmiyor galiba o yüzden kaç cc içtigini anlayamadım
Anne80 Ada__minikkelebegim tesekkur ederim canım ilk zaman sütüm gelmeyınce 30 cc mama veriyodm aynı zamanda da emzirmeye çalılıyodm ondna sonra anne sütü gelince ölçülü vermez oldm halıyle o yuzden bilemiyorum ne içiyor
Anne80 Annesi00 6100*150=240000/10 24 bin çıkıyor anlamadm 24cc mi yani bu kadar az değildir 240 olarak alsam o kadar da süt oldgnu sanmıyorum ama bilgilendirmeniz için tesekkur ederim ben bu ayki kontrolde doktora soracagım tam olarak kilo alımj iyi dedi ama iştah azalması var gibi o yuzden kaygılanıyorum
Prenses_annesi22 Anne80 60içiyor cnm 2saate 1 bn sagıyorum öyle veryorm emmıyor hıc 😒 2ay 24 günlük kızım
Anne80 Prenses_annesi22 benm emiyods canım 3.aya geldik bi tuhaf oldu çocuk daha geç acıkıyor bende meme reddi mi var diye kaygılanıyorum
Prenses_annesi22 Anne80 yoktur cnm aman aman ne emzık ne bıberon sakn verme esm verdı emmedı dye hstnde mama verdler emmedı hc bnı agzı küçükmüş erkn dogdu fln 3 ay olcz hftaya ama almyo 😔 saganıyorum smdı sureklı bı sbh veryorm süt gerısı mama wc bıle zor gdyorm aglyo
Aysima_16 Anne80 sütün değeri değişiyor dedi bize doktorumuz daha az içip daha geç acıkır zorla verme demişti doymuyor sanıyordum ben sizin bebeğinizin kilosu da iyi bence 6100 gr 3 ay için ideal kilo bence sütünüze inanın emzirmenin keyfini çıkarın derim ☺️
Anne80 Prenses_annesi22 emzik hiç almadı biberonla ilk bir hafta vrrdm süt yok diye bidaha onu da kullanmadk canım sanırım daha uzun sure tok kalıyor
Anne80 Bebegimm42 vala ya sağmak insanı cidden üzüyor süt olmasa simdi solumdan emip yatmıstı kızım 11 bucukta daha uyanmadı rüya öğünü yaptm simdi olmasa bu kadar aç uyur mu sanmam