Benimde tutmuyordu denedin mi bilmiyorum ama azıcık bal sürmüştüm göğüs ucuma.bikerelik ama çok az valla öğün bugundur maşallah meme sapığı oldu habire emiyo😂 doktoruma da soyleim bal olmaz dedi bir daha öyle bişey olursa pekmez ama çok az dedi ama gerek kalmadı bi gün sadece sürdüm bal uclarina ogundn beri maşallah çok.guzel emiyor