Aptamil2 kullaniyorduk bayiden 900 gr 110 tl ye aliyorduk sonra bulamadim bebelac gold 2 aldim simdi onunda bulamıyorum aptamil 2 800 gr 140 tl oldu bulduk mu aliyoruz mecbur. instagramdan aptamile yazdim pandemiden dolayi mama yetstiremedik dedi anlam veremedim subat ayinda duzene girecekmis