Momsbabyy biz de Bebelac gold 2 kullaniyoruz, dediğiniz gibi bulunmuyor pek. Bı ara Hepsiburada çok güzel kampanya yapmıştı, stok yaptık ama ikiz olunca çabuk tükendi. Oturduğum yerde bı eczane var, mamaların genel bayisi gibi bir konumda. Ordan 90 TL ye alıyoruz biz. Siz de araştırın, İzmir’de öyle bir yer vardır mutlaka. Diğer mamalar da çok uygun bu eczanede