Myne89 Kizlar bebisim 4 aya az kaldi sabırsızlanıyoruz ek gida için sofrada ağzımıza tabakları falan bakıyor heves ediyorum çok sözlere doktor ne zaman başlattı 😅tabii mama verdiğim için de bi an önce ek gida alsın istiyorum vicdanen 😔
Ask_kokulu_yavrum Myne89 kesinlikle acele etme ek gıda için ilk 6 ay sadece anne sütü 6. Ayını doldurduğu zaman başladığım halde ilk sebzeleri yediği zaman bile gaz yaptı vs sıkıntı olabiliyor daha senin 4 aylık bide
Elfydr Myne89 bizim 5 ayımız doldu. Emzirdigim ve kilo alimimiz 600 gr üzerinde olduğu için geçirmedi. 6. Ayin dolmasını bekleyeceğiz.
Myne89 Hepiniz ne güzel anne sütü veriyorsunuz biz mama ile gidiyoruz o nedenle acele ediyorum bi an önce mama yerine yemek vermeye 😔
614408eoa Myne89 ömür boyu zatn yemek yicek brak alsım mamadaki vitamini 6. Ayndan evvl baslama henüz hazır degl bagırsakları neden yormak istiyorsn o bbeyi simdiden yvas yvas hepsini yicek zatn neyn acelesidir
614408eoa Myne89 bende mama ile besledim 2 yasına kadr o mama hayatmızn bir parcası olcak zatn 2 yasına kadr anne sütü yoksa mama artı ek gıdası biliyorsunuzdur