Barishsmom Merhaba güzel anneler, annem için iyi bir endokrinoloji uzmanı arıyorum.Bornovada oturuyoruz, mümkünse bize cokta uzak olmayan ilgili ve bilgisine tedavisine guvendiginiz bir doktor olsun önceden teşekkür ederim
Bety Barishsmom karataş Handan Bekdemir çok k iyi bir doktor babam şeker hastası çok iyi geldi ona şeker kalmadı şükür
Barishsmom Bety evet iyi bi doktor ama bana bir azcık ilgisiz geldi direk sonuca bakarak tamam şu ilacı dene falan dedi ne bileyim5dakkada bitirdi baya da para ödemiştik
Bety Barishsmom çok şükür verdiği ilaçlar iyi geldi yemeklerine dikkat ettiği sürece şeker çıkmıyor tahlilleri falan iyi çıkıyor şükür