Kızlar, kızım 5 aylık, hem emziriyorum hem mama kullanıyordum, kontrol için gittiğimde, kakasini genelde cok nadir yapıyordu mukuslu yapısında dolayı kaka testi alerjik denildi, ama alerji testi negatif çıktı süt ürünleri ve birkaç besine karşı yapılan test sonucunda,,, fakat doktor alerjinin neye karşı oldugunu bilmediğimiz için alerji mamaya devam edelim dedi, kızıma verirken sanki eziyet ediyormuşum gibi hissediyorum, çok kötü tadı kokusu, başladığımdan beri kakasını düzenli yapıyor ama rengi koyulasti ve çok kötü kokuyor kakasi… Ek gıdaya da yoğurtla başlayalim dedi, onun öncesinde yüzünde kızarıklık vardı ama yoğurttan sonra değişim olmadı faklı türlü vücudunda,,
Normal mamaya devam edip ek gıda sürecine de başlamışken o şekil mi ilerlesem ne yapsam bilemedim yaa kafamda deli sorular 🙄🙄🙄