Kizlaarrr 2aralikta sezeryan doğum yaptım o günden beri kanamam var 40 tan sonra bir iki gün ara verdi hala devam ediyo.biraz önce kanamayla beraber bişey geldi bir karış boyunda deri gibi zar gibi kanlı bişey doktora yazdım hemen ama çok korktum ne bu sizce böyle normal mi oluyo mu ilk doğumum hiç duymamistim