Yasmineee Bu ay klomen ve catlatma iğnesi kullandım ve catlatma iğnesinin içinde hcg varmış bir hafta sonra silik çıktı gebelik testi bugün 9.gun negatif iğne etkisi geçti sizler iğneden kacgun sonra test yaptınız ve ne çıktı hamıle kaldınız mi
416767 Yasmineee ben femarayla hamile kaldım iğneden 14 gün sonra test yaptım .tam 14.gunumdu pozitifti
Efy Aynı durumu geçen ay ablamda yaşadık 7. Ve 8. Gün testler silik pozitif çıktı 10. Günde kan testinde negatif çıktı