Aminamoms Kızlar ne zamana kadar bu ikiliyi kullandınız? Kırkımızın uçmasına üç gün kaldı. Gümüş kapak kullanmaya basladım göğüs ucu yarası için bayada iyi geldi kurtuldum ama hala kullanıyorum kullanmayınca yara olucak gibi hissediyorum üzerinede göğüs pedi süt sızması için ama normal kıyafetim göğüsüme değdiği zaman hala acıyor ne zaman gececek normala dönecek en azından sadece göğüs pedini kullansam onada razıyım. Siz nasıl yaptınız ?
Mrv-_- Aminamoms 6 aydır günüş kapak kullanıyorum, takmayınca kuruyor ve acıyor emzirirken. Geceleri çıkartayım dedim sadece fakat rahat emziremedim. Pede sürttükçe de acıyor. Evdeyken ped takmıyorum bide arada kapağı kaldırıp havalandırıyorum.
SertapHilal Tamamen iyileşene kadar kullan bence gümüş kapağı, hala acıyosa bebeğin yanlış emiyo olabilir, kahverengi kısmı tamamen ağzına alması lazım emerken
Aminamoms SertapHilal kahverengi kısmıda hassaslastı ucunun yarası yok suan. Ama emmede sıkıntı yasıyoruz memede uyuyor ondanda sanırım
Aminamoms Mrv-_- sanırım emzirdiğimiz süre boyunca kullanacak gibiyiz 🤦🏻♀️ aynı şeyleri yaşıyoruz . Gümüş kapak kullanmayanlar nasıl yapıyor merak ediyorum
Mrv-_- Aminamoms 🤷🏻♀️ Aynı fikirdeyim, gerci annelerimiz zamanında kapak mapak da yokmuş.. çıkartıp da risk alamam, acısı çok zorluyor insanı.