Anneler merhaba bebeğim bir süredir emerken sağa sola dönüyor ve çığlık çığlığa ağlıyor haliyle epey cebelleşiyorum onunla. Gazı olduğunu düşündüm hep ama bugün çevremden biri bebeğin kulağının ağrıdığını söyledi ve bundan dolayı ememediğini. Kulağına süt damlatırsam iyi geleceğini söyledi. Böyle birşey duyan ya da deneyen var mı?