Deletedmom123 ben saglik konusunda ebeveynlerin kendilerini doktor gibi gormelerinden cook rahatsizim. Saglik bu donusu yok. Hasarlar buyuk olabilir. Sadece asi icin degil. Gaz ilaci mama vs akliniza gelebilecek hersey icin.
Adamlar 10 sene okuyor ediyor DOKTOR unvanini aliyorlar ama aileler daha cok sey biliyor. Olur sey degil hakikaten. Anlayamiyorum.