Bağırsakları tam gelişmediği için vücudu sürekli gaz üretiyor. Benim bebeğimin 2.5 ayda geçti. Gaz damlası kullandık bol bol ayaklarını karnını sıcak tuttuk. Yüz üstü koluma yatırdım. Banyodan sonra masaj yaptım. Ayaklarını karnına kadar çekip bırakma hareketlerini yaptım. Zamanla geçti. Mama kullanıyor mu?