Kızım konuşurken zamirleri yanlış kullanıyor. Mesela ben kitap okuyorum yerine sen kitap okuyorsun diyor ya da anne beni kucağına al değil annenin kucağına git diyor 😂 Aslında çok tatlı ama düzeltmek gerekir mi bilmiyorum. Mesela sen parka gidiyorsun diyor hayır kızım ben parka gidiyorum diyeceksin diyorum. Acaba aklını daha çok mu karıştırıyorum. Böyle bir sorun yaşayan fikri olan var mı ?