Lilipo
1,5 aylıkken sünnet olmuştu 5,5 ay geçti bir ay önce bile tesim atmıştım doktor bir yapışıklık yok demişti şimdi ise var diyor. Gün asırı banyoda çekip yıkadım oysaki. Pipisinin dibi biraz deriye yapışık gibi çıkmıyor birazı sanki. Bazen diyorum keşke erken yaptırmasaydım. Yarın doktora gidicem ama böyle bir durum yaşayan varsa biraz anlatsın lütfen , kafam allak bullak çünkü. Keşke bir krem ve masajla geçse. 😪