Sevgi1 37haftalıktık normal doğum istiyodum suniyle baslatcaktı ogün ebe çatı muanesi yaptı çatın çok dar ve çocuk daha çatıya inmemiş dedi doktorum fazla bekletemem seni hemen sezaryan dedi kireçlenme vardı plesantada oda çocucugun gelişimi etkiler demişti