Kızlar merhaba bebeğimin altını sık değiştiriyorum kurutmadan kapatmıyorum ılık su pamuk kullanıyorum günde bi kere de yıkıyorum bez markasını da değiştirdim ama yine de geçmiyor pişik yavrum gösteriyor ıh ıh diyor içim gidiyor pazartesi doktora götüreceğim daha önce götürdüm yukarıda bahsettiklerimi yap dedi hametan mustela ve sudo kullandım ama yok geçmiyor tavsiye edebileceğiniz bi şey var mı