Kızlar , 8 aylık bebeğim anne sütü alıyor ek gıda ile de aramız iyi fakat hıcbir türlü su iciremiyorum bardak , kaşık , alıştırma bardağı , biberon .. herseyi denedim tükürüyor . Cişli bez sayısı azaldı su içmediği için muhtemelen . Sizce ne yapabilirim canımı çok sıkıyor bu durum