Beyzard fatosd36 valla agdaya cesart edemedim ben jilet yaptim tehlikeli sonucta et cekiliyor ordan kactame ic dikis var allah korusun sizde yapmayin
Kuzumveben fatosd36 40im cikti yaptirmistim 46.gun filan olabilir doktorum sorun olmaz demisti cok sukur bisey olmadi
fatosd36 Beyzard yapıştırma oldu dışardan baya iyi gözüküyor anladım tşkler yapmayayım o zaman kontrolüm var 40.günde çağırdı doktor temiz gideyim dediydim