Defnelinamm12
Merhaba bayanlar Bebegım 4 aylık ağlayan bir cocuk kendı basına oynayabılen bebek degıl dışarı cıktık ilk defa dışarda öyle böyle degıl aglıyo bebek arabasında durmuyo aglıyo eve geldgmız de iyi ama dışarda ki gibi degıl neden böyle anlamıyorum